Geldt er een minimumbedrag voor bestellingen in de SomniShop?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren, wanneer deze nog niet is verzonden?
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen nadat ik de bestelling al geplaatst heb?
Zijn er speciale prijzen voor artsen, apothekers of wederverkopers?
Zijn mijn creditcardgegevens bij u veilig?
Word ik over de status van mijn bestelling op de hoogte gehouden?
Van welke betaalmethoden kan ik bij SomniShop gebruikmaken?
Zijn voor mij alle betaalmethoden beschikbaar?
Ontvang ik een factuur met daarop een vermelding van de BTW?
Ik ben mijn factuur kwijt – kan ik een kopie krijgen?
Ik heb per ongeluk dubbel / te veel geld overgemaakt. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Van welke bezorgdienst maken jullie gebruik?
Kan ik de bestelling ook op een DHL ServicePoint in Nederland laten bezorgen?
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Bezorgen jullie in België? Kost dit extra?
Waar is mijn bestelling? Bezorging in Nederland.
Waar is mijn bestelling? Bezorging in België.
Krijg ik van jullie een gratis retourlabel?
Ik wil een artikel terugsturen, hoe gaat dit in zijn werk?
Hoe lang heb ik de tijd om een artikel terug te sturen?
Ik heb meerdere artikelen besteld – ik wil echter één artikel terugsturen.
Kan ik mijn gebruikte CPAP-masker of snurkbeugel terugsturen?
Hoe lang duurt het voor ik mijn geld terugkrijg?
Wat gebeurt er wanneer jullie de retouren afkeuren?
Ik wil een artikel ruilen (bv. tegen een andere grootte), wat kan ik doen?