Free Gratuit MasterCard 1 Sofort-b
meer dan 100.000 klanten
Safe shipping
30 dagen retourbeleid
Assortiment Sluiten
Zoeken

Mijn bestelling is beschadigd – wat kan ik doen?

Wij betreuren dat uw bestelling beschadigd bij u aangekomen is. Wij vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Voor reclamaties geldt daarom bij ons de 1-werkdag-standaard: wij streven er naar om voor iedere reclamatie binnen één werkdag een passende oplossing te kunnen aanbieden of feedback te kunnen geven.

Om te zorgen dat dit ook lukt in het geval van transportschade, willen wij u vragen om 1-2 foto’s mee te sturen die de transportschade goed laten zien. Mochten de bestelde producten ook beschadigd zijn, stuur hier dan a.u.b. ook een foto van mee. Zulke foto’s kunt u heel eenvoudig met een smartphone maken.

U kunt de foto’s met een korte beschrijving van het defect en uw bestelnummer (of: factuurnummer) naar service@somnishop.nl sturen.

Wij gaan dan proberen om uw probleem zo snel mogelijk op te lossen!